Office Manager

Sonical by Arcade oprichters

WIE IS ARCADE

Arcade is een snelgroeiend expertise bedrijf opgericht door Kris D’Hoest en Olivier Laloo. We zijn gespecialiseerd in het analyseren en optimaliseren van bedrijfsprocessen en zijn actief in volledig Vlaanderen en Brussel. Authenticiteit, collegialiteit en drive zijn dé bouwstenen van onze onderneming! Wij kijken actief uit naar nieuwe collega’s!

OFFICE MANAGER

Als onze nieuwe Office Manager ben je de olie die ons bedrijf vlotter doet draaien en de lijm die ons bij elkaar houdt. Geenpersoonlijke assistent(e) dus, maar iemand die ons allemaal beter en vlotter laat werken. Je bent daarom van heel wat marktenthuis:

  • Je ondersteunt in de planning;
  • Je helpt onze salesafdeling met administratieve taken: je houdt het CRM up-to-date en maakt offertes op;
  • Je zorgt er ook voor dat de telefoon niet blijft rinkelen;
  • Je zorgt ervoor dat nieuwe werknemers zich meteen thuisvoelen, en volgt de administratie van aanwervingen op;
  • Je hebt een uitgesproken passie voor organisatie, efficiëntie, planning en administratie;
  • Je hebt een hands-on mentaliteit en bent hulpvaardig;
  • Je ondersteunt administratief in actieve klantenprojecten;
  • Je helpt mee aan de facturatie en opvolging van betalingen.

Wat verwachten wij van jou?

Je werkt graag allround ondersteunend. Communiceren, organiseren en problemen oplossen kan je als de beste;


Je bent een nauwkeurig en creatief manusje-van-alles. Je houdt ervan om losse eindjes aan elkaar te knopen;

Je bent gepassioneerd om je collega’s te helpen en te ondersteunen;

Je houdt van afwisseling en wordt niet afgeschrikt door onze start-upmentaliteit;

Je kunt een dagelijkse portie chaos makkelijk de baas;

Je bent integer en discreet. Mensen zien je als een persoon bij wie ze steeds terecht kunnen;

Je deinst er niet voor terug om je verantwoordelijkheid te nemen.

Je hebt affiniteit met of sterke interesse in ICT.

 

Als je ons van die kwaliteiten kunt overtuigen, dan ben jij de persoon die wij zoeken.
Een gezonde werkmentaliteit en een groot verantwoordelijkheidsgevoel zijn je troeven.

Sonical by Arcade werkomgeving

Wat bieden wij aan?

Naast een unieke opportuniteit met groeiperspectief, waarbij je veel zelfstandigheid geniet, bieden wij jou ook een loonpakket aan met o.a.: maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering – aansluiten gezin mogelijk, gsm, gsm-abonnement, wagen, tankkaart…

Je start de dag ongeveer om 8u00 op kantoor, bij de klant of thuis en kan de dag afsluiten rond 17u00. Glijdende werkuren zijn ook bespreekbaar! Ons modern kantoor is makkelijk bereikbaar want wij zijn gelegen dicht bij de autostrade van Brugge!

Doordat je in een 39-urige werkweek functioneert geniet je ook 26 verlofdagen, vrij op te nemen.

Binnenkort verhuizen we naar ons nieuw kantoor in het spiksplinternieuwe high-tech building van O-Forty. Eens padellen of fitnessen tijdens de lunch? Dit is allemaal mogelijk in ons gloednieuw kantoor van de toekomst!

Onmiddellijke opstart mogelijk met een contract van onbepaalde duur. Ons 10-koppig team staat klaar om je met open armen te verwelkomen en stap per stap te begeleiden zodat jij de functie jou eigen kan maken.

Naast een goede dagdagelijkse operationele werking van Arcade hechten wij ook belang aan een goede sfeer. We investeren dan ook in een mooie werkomgeving, teamactiviteiten….
Benieuwd?

DEZE KERNWAARDEN MATCHEN MET JE PERSOONLIJKHEID

PASSION

RESPONSABILITY

CONTINUOUS LEARNING

PROFITABILITY

PROBLEM SOLVER

POSITIVE ATTITUDE

Klaar voor deze uitdaging?

Neem vrijblijvend contact op met onze Inhouse HR Partner, Jana Olivier, via 0471 522 387 of hr@sonical.co